جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

مقاومت


من مثل سنگ ایستادم سر جام!


تکون هم نمیخورم.


هرچقدر میخوای به من توهین کن و حرف بزن!


من از راهم برنمیگردم!


من مقاوم تر از این حرفام که با حرفای بی ارزش ,لِه بشم!


پ.ن:از آدمهای بی ادبی که توی وبم حرفهای بی مورد میذارن,نمیترسم!(اون یکی وبم البته)

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام
برای آدمهای بی ادب

تمسخر و تحقیر: تحقیر کردن مربوط به افرادی است که در مقابل آدم های بزرگ و افکار بزرگ کم می آورند ، و وقتی کم می آورند راهی برایشان نمی ماند جز تمسخر و تحقیر

____________________________________

برای یک تنها

صبر : خیلی از مشکلات و ناراحتی ها با گذشت زمان خود به خود حل میشوند . صبر و شکیبایی باعث می شود گذشت زمان خیلی از مسائل را حل کند یادتان باشد توجه خدا به آدم های صبور،توجه خاصی است.

سلام.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد