جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

ه و س


یک وقتهایی ه و س میکنم آنقدر پول داشته باشم که بتوانم همه دنیا را بخرم!


یک وقتهایی ه و س میکنم هیچی نداشته باشم و سختی بکشم!


یک وقتهایی ه و س میکنم,سرک بشکم در زندگی دیگران!


..

...


عجب موجود ه و س بازیست این آدمیزاد!



خلاف جهت رودخانه


این روزها شنا کردن در رودخانه زندگی سخت شده.


شنا بلدم,ولی نه خلاف جهت رودخانه!


وقتی همه به سمت جنوب میروند,تو بخواهی به شمال بروی سخت است!


فشار آب زیاد شده!دیگر طاقت ندارم.


شاید از راهم برگشتم و مثل بقیه در جهت رودخانه شنا کردم!


شاید!


پ.ن:اگر شوهرت یا دوستت یا هرکس دیگه که خیلی دوستش داری ازت چیزی بخواد که خلاف نظر خیلی از ادماباشه,انجامش میدی؟

تنهایی


اونقدر پُُُرم از خودم که جای خالی برای دیگری ندارم.


نمیدونم حسم درسته یا نه,ولی طعم شیرین لحظه های لذت با خودم رو, نمیتونم با طعم گس بودن با دیگری عوض کنم.


آرامش من در تنها بودنمه.


منم مثل عشقم تنهایی رو بیشتر دوست دارم.

دلگیر


میخوام از خودم بیام بیرون.


خیلی گیر کردم بین لایه های مختلف روحم.


دلم میخواد همه لایه ها رو از بین ببرم و بشم یک لا!


بی ریا.صبور.مهربون.قابل اطمینان.


از این چند رویی متنفرم!:(


پ.ن:همسری,خیلی دوستت دارم.همش تقصیر منه اما تو ناراحتی از خودت!