جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

جملات کوتاه یک تنها

برای خودم مینویسم که بعدا بخونم و لذت ببرم!

دل تنگی


دو کلمست!


دلم تنگه!


میفهمی؟!

شب ارزوها


امشب دعا کن!


کسی هست که صدای تورو میشنوه!


کسی هست که دستت رو میگیره!


کسی هست که بهت میگه,گذشتم!

کنج دل

 

شاید دلم وسیع باشه و بزرگ؛برای گذشت!


اما برای داشتن تو,گاهی به اندازه یک جای خالی اسمت,تنگ میشه!فقط یک جای خالی..


تحمل دوریت رو نداره,کنج دل خالی و بی کس من!

زن


زن...


دو حرف داری و حرف نداری!


با وجود تو مگر میتوان به بودن خدا شک کرد!

فکر


فــــــــــکـــــر یعنی فرصتِ کندوکاوِ رویدادها!!


من الا این فرصت رو به خودم نمیدم!


حیفه به خدا...


پ.ن:همسری ببخشید.:(

موزیک


دارم به آهنگی گوش میدم که تو توصیفش کردی:


"افسردگی زیاد داری و شادی در اثر فکر به خاطرات گذشته."


خوبه که مثل من میفهمی آهنگ چی میگه.


داره با آدم راجع به چی صحبت میکنه.